Blogger Widget

onsdag den 6. september 2017

The Trevor Chest CS


Jeg kan ikke just påstå, at jeg opsøger elektronisk musik. Min bevågenhed er som regel andre steder. Ikke desto mindre, har ’The Trevor Chest CS’ taget fusen på mig. Umiddelbart kan jeg ikke begrunde, hvad det er der har ramt mig. Jeg aner det ikke. Og så alligevel, kassettebåndet er udgivet på det australske pladeselskab Paradise Daily Records, hvis udgivelser jeg tjekker fra tid til anden. Og selvom, at jeg har en fornemmelse af, at musikken er en smule bedaget. At den med andre ord, hører en anden tid til, hvis man ved mere om elektronisk musik, end jeg gør. At jeg måske er ti, hvis ikke tyve år bagud. Ja, så, har jeg virkelig hørt de fire kompositioner kassettebåndet indeholder, mange gange henover de seneste måneder. Når det er sagt, så er det selvfølgelig også et væsentlig plus, at det er trommeslageren fra Total Control, James Vinciguerra, der gemmer sig bag kunstnernavnet Trevor….


Ingen kommentarer: